تجهیزات کیان ورنا

در حال نمایش 4 نتیجه

کالاهای موجود

شرکت تجهیزات کیان ورنا

شرکت تجهیزات کیان ورنا، تولید کننده دستگاه های وکیوم تراپی زخم استکه به صورت کاملا تخصصی و علمی در این حیطه فعالیت می کند. این شرکت به همت جمعی از مهندسین جوان این مرز و بوم در سال 1399 شروع به فعالیت نموده و در همین مدت کم توانسته است نظر بخش قابل توجهی از کارشناسان و متخصصین را به خود جلب نماید. این شرکت از لحاظ میانگین سنی کارکنان، یکی از جوان ترین یکی از جوان ترین شرکت های تولید کننده در ایران است.

موسسان شرکت کیان ورنا خود در امر درمان فعال بوده و جرئی از کادر درمانی کشور هستند از همین رو تمامی خلاء های موجود در امر درمان زخم را به درستی می شناسند و محصولات خود را مبتنی بر یاز روز کادر درمان و بیماران عزیز روانه بازار کرده اند. همین امر سبب شده است تا با یاری ایزد منان بتوانیم  با رعایت دستورالعمل های کیفی بین المللی به بالاترین نشان کیفیت در زمینه تولید تجهیزات پزشکی یعنی ISO3485 نائل آییم.

شرکت تجهیزات کیان ورنا قصد دارد تا با جلب رضایت مشتری و استفاده از جدیدترین متدها و سیستم ها ی ارائه خدماتدرمانی نه تنها در عرصه تولید سیستم های وکیوم تراپی، بلکه جهت تامین کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز کشور عزیزمان اقدام نماید.

اطلاعات بیشتر ...