بهترین های اپلیکیشن دیابت در سال ۲۰۱۹

اپلیکیشن دیابت
اپلیکیشن دیابت
بهترین های اپلیکیشن دیابت در سال ۲۰۱۹

اپ دیابت

ابتلا به دیابت نوع ۱، دیابت نوع ۲ یا دیابت بارداری نیازمند کنترل لایف استایل است. بیمار باید کالری مصرفی، میزان ریز مغذی و الکترولیت ها، فعالیت بدنی و سطح قند خون خود را مدیریت کند. اطلاع از این موارد در تنظیم دوز دارو یا انسولین مصرفی مهم است. بررسی تمام این موارد در کنار فاکتورهایی مانند قد، وزن، میزان چربی بدنی و سایر فاکتورهای تغذیه ای گیج کننده است. اما اپلیکیشن های موبایل با محاسبه دقیق تمام این موارد به شما کمک می کنند. از طرفی برخی از این اپ ها اطلاعات تکمیلی، توصیه های پزشکی، نمایش اطلاعات به شکل نمودار را در اختیار کاربر می گذارند. به این ترتیب امکان مقایسه و  براورد نتایج نیز وجود دارد. بیمار با استفاده از اپلیکیشن دیابت تاریخچه ای از داروها، تغذیه و فعالیت خود مانند یک پرونده پزشکی در اختیار بیمار است.

اپلیکیشن Fooducate

امتیاز آیفون: ۴/۷

امتیاز اندروید: ۴/۴

قیمت: رایگان با پرداخت داخلی

این اپلیکیشن با ارائه اطلاعات غذایی نشان می دهد کدام غذاها قند کمتری دارند. Fooducate علاوه بر کمیت کالری مصرفی کیفیت آن را نیز نشان می دهد. با استفاده از این اپلیکیشن دیابت می توانید غذاهای خود را پیگیری کرده و اطلاعات جزیی تری در مورد آن ها به دست آورید.

اپلیکیشن MySugr

امتیاز آیفون: ۴/۷

امتیاز اندروید: ۴/۶

قیمت: رایگان با پرداخت داخلی

این اپلیکیشن دیابت دارای رابط کاربری جذاب، منظم و قابل تنظیم است. با ارائه میزان قند خون خود می توانید آن را کالیبره کنید. قابلیت تنظیم هشدار بر اساس اطلاعات تکمیلی و تغییرات روزانه را دارد. مثلا پس از ورزش قند خون شما را با استفاده از اطلاعات اولیه به‌روزرسانی می کند. اطلاعات قابلیت پشتیبان گیری و ارسال به پزشک را دارند.

اپلیکیشن BG Monitor Diabetes

امتیاز اندروید: ۴/۵

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

BG Monitor تمام اطلاعات را دریافت کرده و یک داده قابل ارزیابی را تحویل می دهد. قابلیت ردگیری قند خون، انسولین و کربوهیدرات مصرفی را دارد. همچنین با ارائه مقادیر هدف خود به برنامه میزان انسولین مورد نیاز خود را دریافت کنید. آنالیزهای انجام شده در این اپلیکیشن دیابت امکان انتخاب های هوشمندانه تری را فراهم می کند. می توانید برای کنترل وضعیت خود چندین هشدار تنظیم کنید تا بتوانید به فعالیت های دیگر خود بپردازید.

اپلیکیشن دیابت Health2Sync

امتیاز آیفون: ۴/۶

امتیاز اندروید: ۴/۶

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

این برنامه بسیار هوشمند طراحی شده است. می تواند با تحلیل داده های دریافتی نیازمندی های متغیر روزانه را محاسبه کند. در منوی برنامه می توانید خلاصه ای از تاریخچه قند خون خود را ببینید. این اطلاعات به صورت نمودار رنگی نمایش داده می شوند. در این اپ شما امکان دعوت از دوستان خود و همراهی با آن ها را دارید. این اپلیکیشن به شما نشان می دهد که تنها نیستید.

اپلیکیشن Diabetes Connect

امتیاز آیفون: ۴/۵

امتیاز اندروید: ۴/۵

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

کنترل دیابت را برایتان تسهیل می کند. می توانید ویژگی های مختلف این برنامه را متناسب با نیاز خاموش یا روشن کنید. با مرور گر وب نیز به داشبورد خود دسترسی دارید. وزن، قند خون، رژیم غذایی، داروها و تزریق انسولین را در این اپلیکیشن دیابت ثبت نمایید. روی دستگاه های مختلف اطلاعات را همگام سازی کنید. حتی می توانید از اطلاعات اپ پرینت تهیه و در اختیار پزشک خود بگذارید.

اپلیکیشن Diabetes:M

امتیاز آیفون: ۴/۶

امتیاز اندروید: ۴/۶

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

Diabetes:M اپلیکیشنی با تمام امکانات است. علاوه بر امکاناتی که سایر اپ ها داشتند دارای قابلیت های هشدار تست قند خون، ادغام با اپ ورزشی و نمودار تغییرات قند خون است. بر اساس داده های دریافتی انسولین مورد نیاز را محاسبه می کند. قابلیت همگام سازی با سایر دستگاه ها نظیر ساعت هوشمند را دارد.

اپلیکیشن Beat Diabetes

امتیاز اندروید: ۴/۶

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

بهترین اپلیکیشن دیابت برای افرادی که تازه مبتلا شده اند. علاوه بر دریافت و محاسبه داده روزانه، اطلاعات مختلفی در اختیار شما می گذارد. اطلاعاتی همچون دانستنی های دیابت، غذاهای ممنوع و روش های افزایش فعالیت که به شما در کنترل شرایط جدید کمک می کنند. این اپلیکیشن به دلیل بهره مندی از این منبع اطلاعاتی بسیار محبوب است.

اپلیکیشن Diabetic Diet

امتیاز اندروید: ۴/۶

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک اپلیکیشن دیابت بسیار پایه ای برای ابتدای ابتلا یا دوران پیش دیابت است. منبعی غنی از اطلاعات غذایی، ورزشی و پزشکی مرتبط با دیابت در اختیار کاربرد قرار می دهد.

اپلیکیشن Sugar Sense Diabetes App

امتیاز آیفون: ۴/۶

امتیاز اندروید: ۴/۲

قیمت: رایگان

مانند سایر برنامه ها قابلیت ردیابی و دریافت تمام اطلاعات کاربر را دارد. این اپ گام شمار اتوماتیک دارد که با تغذیه همگام می شود. ویژگی خاص آن تخمین قند هموگلوبین  A1Cبا واحد های اندازه گیری مختلف است. مزیت این اپلیکیشن سادگی آن است.

بازارطب