کاهش 45 کیلو از وزنتان یا بیشتر

کاهش 45 کیلو از وزنتان یا بیشتر

1. تمام این راه بستگی به برنامه ریزی درست دارد

وقتی شما میزان زیادی از وزنتان را بخواهید که از دست بدهید، این به معنی شروع یک بازی ادامه دار است و در طول راه با مشکلات زیادی روبه رو خواهید بود.کارشناسان این حوزه و افرادی که اینکار را قبلا تجربه کردند پیشنهاداتشان را برای کاهش کالری به شما عرضه کردند( مبارزه علیه گرسنگی)، ورزش کردن را و مسابقه دادن و خیلی چیز های دیگر را راحتتر میکند. بعضی از این روش ها آزمایش شدند و جواب دادند و بعضی شما را شگفت زده خواهند کرد.

2. صبحانه کامل بخورید

 افرادی که صبح ها غذاب بیشتری و شب ها غذای کمتری میخورند، بیشتر احتمال کاهش وزن دارند. بعضی از تحقیقات نشان میدهد که باید صبح ها را با غذای پرپرئتئین خصوصا غذاهای گرم و غذاهای جامد شروع کرد که این کار کمک میکند تا کمتر احساس گرسنگی ایجاد شود. با کاهش 350 تا400 کالری و 25 گرم پروتئین در روز رژیم خود را شروع کنید. این توصیه ای است از طرف دامینیکاروبینو ، دکترو طراح مرکزتحقیقات و کنترل وزن در واشنگتن.

3. یم تصویری

  بر طبق گفته دکتر روانشناس و نویسنده کتاب سوالاتی درباره خوردن، ما حافظه ضعیفی درباره اینکه چه چیزهایی خوردیم را داریم. تصاویری از غذاهایی که خوردید را در یک فایل روزانه نگه دارید. قبل از خوردن وعده بعدی، نگاهی به تصاویر بیاندازید ، این باعث میشود که به خاطر داشته باشید که چه چیزهایی خوردید و باعث میشود تا غذاهای کمتر و وعده های مختصرتری را در نظر بگیرید.

4. از برنامه های گوشی استفاده کنید

 لیزا دورانت میگوید : من غذاها و پروتئین ها را به گونه ای که افراد لاغر میبینند ، نمیبینم.او از برنامه (شریک تناسب اندام من) برای کنترل روابطش با غذاها استفاده کرد. او بررسی میکرد که چه غذاهاییرا به چه مقدار خورده است و باعث میشد تا او خودش با خودش روراست باشد.او سپس به کاهش وزن و تناسب اندام مورد نظرش رسید. او میگوید بدون این برنامه قطعا باز هم میزانی از اضافه وزنم بر میگشت.

5. پیدا کردن یک برنامه جایگزین غذایی

  برطبق نظرات حرفه ای ها شما باید یک غذای مشخص برای هر روز را داشته باشید و یک جانشین مثل سوپ، شیک های متنوع. 

 طبق گفته دکتر کن فوجیکا، دکترای این حوزه و دکتر رژیم در کلینیک اسکرپیس در ساندیگو، اگر شما بتوانید خودتان را به انها عادت دهید نتایج خوبی را طی 6 ماه تا 1 سال به دست خواهید آورد.

6. ذخیره غذایی خود را تنظیم کنید: خارج از دید ، خارج از ذهن و دهان

 وقتی شماخانه را از این موارد وسوسه برانگیزپاک میکنید در نتیجه مقاومت بیشتری خواهید داشت.آلبرز این نظریه را یک قدم جلوتر میبرد: اگر مواد غذایی را در انبار و سردخانه قرار دهید، غذاهای مفید بهتر دیده و قابل دسترس تر خواهند بود. سبزیجات و میوه ها را در جایی در دید قرار دهید نه اینکه آنها را بخواهید در کشو یخچال قرار دهید تا به محض باز شدن یخچال این موارد را ببینید.

7. خرید هوشمندانه

 غذاها را شانسی انتخاب نکنید . اگر مواد را در انبار قرار دهید کمتر وسوسه میشوید که آنها را بردارید. به منوهای غذایی بهتر برای خانه فکر کنید. ممکن است غذاها حاوی چربی های سرخ کردنی به عنوان غذای فرعی در سفره قرار بگیرد.باید یک لیست خواروبار را تهیه کرد حتب اگر به صورت جداگانه ای اشپزی میکنید.آلبرت میگوید:باید مواد موجود در انبار را دور از خود نگه داشت مواد زیاد شما را مجبور به خوردن زیاد میکند.

بیشتر بخوانید > هفت خوراکی زمستانی که در کاهش وزنتان موثرند

8. یک گروه پیدا کنید

 پیروی و حمایت یک گروه میتواند به شما کمک کند تا وزن بیشتری را از دست بدهید.شما احتمالا دیدگاه ها ،نکان،تشویق های زیادی را خواهید گرفت و وارد یک رقابت کوچک خواهید شد که همان هم میتواند باعث دلگرمی شود. دورانت کسی است که 115 پوند کاهش وزن پیدا کرده با برنامه های گروهی(مراقبان وزن) شروع به کار کرده بوده است. او میگوید :راهنمای من فوق العاده بود . درکنار این میتوان از ملاقات های خصوصی ، فرم های آنلاین و برنامه های شبکه های اجتماعی کمک گرفت. دلگرمی خانواده و دوستان نیز برای کاهش وزن یک محرک محسوب میشود.

9. منتقد خودتان باشید

 زمانی که با خودتان روراست باشید هیچ اما و اگری دیکر وجود ندارد. وانمود کنید که دوست خودتان هستید و نگران این مسئله هستید.روبینو میگوید: نکاتی را بنویسید و سپس با صدای بلند بخوانید. این روش هم محبت آمیز و هم تشویق کننده است تا هر صدای آرامی که در ذهن طنین انداز شود.

10. برای درمان فیزیکی اقدام کنید

 روبینو میگوید شما باید یاد بگیرید که با بدن خود ارتباطی دوباره بگیرید. یک درمانگر فیزیکی آموزش دیده تا با افراد دارای مشکل حرکتی در اعمال روزانه شان و افراد مصرف کننده داروهای پزشکی در این رابطه کارامد هستند. به انها به عنوان کسی که اماده تمرینات فردی هست نگاه کنید. درمانگر شما یک برنامه را طراحی میکند و به شما ارائه میدهد تا تعادل ،قدرت و حرکت خود را به پیشرفت برسانید. یک درمانگر فیزیکی میتواند به راحتی برای کاهش درد مفاصل کمک کند.

11. حرکت ماهیچه ها

 شاید کمکی به آزاد کردن آنها نکنید اما میتوانید با حرکت وزن اضافه خود به اطراف باعث بهتر شدن آنها شوید و به محض کاهش چربی میتوانید ماهیچه هایتان را حفظ کنید. این کارها روی ماهیچه سبب سوختن چربی و کالری میشود اگر از انها استفاده نکنید انها را از دست خواهید داد.میرا سموسن که یک فیزیولوژیست ورزشی است و کار با توپهای بادی را انجام میدهد میگوید با این توپهای بادی میتوان به تنظیم بدن کمک کرد.این کارها بیشتر بر روی ماهیچه های میان تنه انجام میشود.

12. رفتن به استخر

 راسموسن میگوید: شنا یک ورزش برای تمام بدن است و به منظور سوزاندن کالری استفاده میشود .آب کمک به حفظ اندام ها میکند و هیچ فشاری به مفاصل وارد نمیکند. به علاوه با همراه کردن قلب و سایر ماهیچه ها در یک فعالیت ، باعث حفظ زمان میشود. اگر ورزش کردن برای شما سخت است، سعی بر حرکات قفسه سینه در آب کنید که خود کمکی به کاهش تورم ،بالارفتن گردضش خون و کمک برای آزادسازی درد حاصل از التهاب میکند.

13. نگاهی به وزن سابق خود

 برخلاف آنچه مقیاس ها میگویند ، بدن شما امکان دارد در یک راه خوب در حال تغییر باشد.روبینو میگوید : خود را به یاد بیاورید که چه چیزی را در ازای کاهش وزن به دست آوردید. آیا لباستان گشاد شده؟ آیا میزانی از وزنتان را از دست داده اید؟ آیا فشارخونتان بهتر شده؟ اگر شما دیابت دارید، وضعیت قندتان رو به پیشرفت بوده؟ آیا میتوانید بیشتر ورزش کنید ؟ در نهایت تمام پیروزی هایتان را جشن بگیرید.

14. مراقب وضعیت تنفسی خود در هنگام خواب باشید

 شما نمیتوانید به همان خوبی که درمورد خودتان فکر میکنید،استراحت کنید. این شرایط که باعث مشکلات تنفسی در شما به هنگام خواب شود معمولا مشمول افرادی است که دارای اضافه وزن هستند. این میتواند باعث چرت های پراکنده شود. تحقیقات نشن داده که فقدان خواب مناسب سبب تغییرات هورمونی برای کنترل گرسنگی میشود. روبینو میگوید که همه این موارد باید مورد آزمایش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید > بهترین و بدترین نوشیدنی برای تناسب وزن

15. سوالاتی در باب داروهای کاهش وزن

 فوجیکا میگوید وقتی شما 5 تا 10 درصد از وزنتان را کاهش دهید ، بدن شما یک مبارزه برای کاهش هرچه بیشتر وزن را ارائه میدهد. هورمونها به مغز شما دستور میدهند که چه مقدار غذا برای انها کافی است و اگر هنوز گرسنه باشید معلوم خواهد شد.شما از داروهای استفاده خواهید کرد که حس سیری را به شما الغا کند. وقتی این موارد اتفاق بیفتد با دکتر خود در رابطه با چگونگی نسخه دارویی و محصولات دارویی مشورت کنید.

16.کاهش وزن در وقت اضافه

 مقیاس ها تکان نخواهند خورد و هیچ ربطی به اینکه شما چکار کردید ندارد.بر طبق گفته های روبینو سعی کنید به شکست فکر نکنید. درعوض، به خود اعتبار و اطمینان دهید که وزنتان اضافه نخواهد شد. این خود یک پیروزی محسوب میشود. اگر شما 3 ماه تغییری را مشاهده نکردید یاید دوباره رژیم و برنامه های ورزشی تان را چک کنید.

17.عمل کاهش چربی

 طبق گفته های مایکل ویکاری از انجمن فعالیت های چاقی:عمل کاهش چربی باعث برگشت سلامتی و کمکی برای تغییرات در جهت زندگی مداوم را دارد. طبق نظر یکی از بیماران عمل کرده ،بعد از اینکه اوتمام دوران نوجوانی و بلوغش را صرف رژیم های لاغری به روز و خوب کرد سپس تصمیم به عمل معدی گرفت و158 پوند از وزنش را از دست داد و از مشکلات تنفسی ،فشارخون و رفلکس خلاصی یافت.

بازارطب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *